Wykorzystanie godła
Wykorzystanie Godła EUROPEAN QUALITY CERTIFICATE® w komunikacji marketingowej to doskonały sposób na podkreślenie wiarygodności i jakości zarządzania firmą. Istnieje wiele możliwości jego eksponowania, a tym samym budowania pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa. Zobacz przykłady.
Bezpośrednia komunikacja z pracownikami:
- newsletter,
- intranet,
- ekspozycja certyfikatu podczas imprez firmowych.
Media społecznościowe:
- komunikaty, informacje w np.: facebook, instagram,
- profile biznesowe firmy: goldenline, linkedin.
Dokumenty, formularze dla Klientów, firm współpracujących:
- korespondencja do Klientów,
- faktury przesyłane do Klientów (drukowane lub wystawiane elektronicznie) można umieścić jako znak wodny lub logo w wybranym miejscu,
- paragony (logo na rolkach do kasy fiskalnej),
- nadruk na kopertach,
- dokumenty magazynowe i inne (drukowane lub wystawiane elektronicznie).
Różne formy reklamy:
- kampanie billboardowe,
- reklama prasowa, telewizyjna, radiowa.
Materiały marketingowe:
- www,
- materiały o firmie typu company profile,
- materiały prasowe o firmie, wywiady, artykuły,
- oferty handlowe, prezentacje sprzedażowe,
- materiały drukowane: ulotki, foldery, katalogi, kalendarze książkowe,
- opakowania produktów,
- etykiety produktów,
- papier firmowy,
- w formie naklejek magnetycznych na samochody (osobowe) dla zespołów sprzedażowych
- naklejki do wykorzystania w siedzibie firmy (oddziałach), magazynach, halach, widoczne dla pracowników firmy oraz gości (przy wejściu),
- standy w recepcji firmy,
- do stopki mailowej dla pracowników,
- newsletter kierowany do Klientów,
- bannery, roll upy,
- gadżety firmowe,
- stoiska targowe.