Czytaj artykuł

Prosument w aspekcie sukcesu firmy

Klient XXI wieku to aktywny odbiorca komunikatów firmy, który wymaga, aby zaspokajać jego potrzeby szybciej, lepiej i przede wszystkim taniej. Różnorodność źródeł informacji, łatwy dostęp…

Czytaj artykuł

Inwestycja w jakość się opłaca

Jakość jest niezwykle istotną cechą, zarówno dla przedsiębiorców jak i klientów. Każda firma chce, aby jej produkty spełniały określone normy, ale przede wszystkim zaspokajały oczekiwania…

Czytaj artykuł

Jakość kiedyś i dziś

W warunkach współczesnej gospodarki rynkowej, w której zachodzą procesy globalizacji, a także wzrasta konkurencja, ogromne znaczenie ma jakość. Jest ona istotnym elementem decydującym o pozycji przedsiębiorstwa…

Czytaj artykuł

Lipcowe wydanie Quality Today

Dziś ukazało się nowe wydanie Quality Today wraz z Dziennikiem Gazetą Prawną, a w nim: o zarządzaniu nowoczesnymi systemami miejskimi, z myślą o jakości usług…

Czytaj artykuł

Czerwcowe wydanie Quality Today

  O bezpieczeństwie w firmach na różnych płaszczyznach ich funkcjonowania, o nowoczesnym rolnictwie oraz tradycyjnych, zdrowych, polskich produktach. O tym m.in. można przeczytać w najnowszym, czerwcowym…