Czytaj artykuł

Jak obiektywnie ocenić jakość usług?

  Współcześnie szczególne znaczenie ma jakość usług. Powodowane jest to przez rozwój technologii, wzrost konkurencyjności zarówno na rynkach krajowych jak i światowych, wprowadzanie nowoczesnych rozwiązań…

Czytaj artykuł

Szczupłe zarządzanie przedsiębiorstwem

Koncepcja Lean management, czyli szczupłe zarządzanie, ma na celu „odchudzenie” przedsiębiorstwa z występującego w nim marnotrawstwa. Sposób myślenia charakterystyczny dla Lean management znacząco różni się…

Czytaj artykuł

FQ na Walnym Zgromadzeniu EOQ w Pradze

Fundacja Qualitas, jedyny członek European Organization for Quality z Polski, wzięła udział w General Assembly w Czechach. Spotkanie w gronie blisko 30 przedstawicieli reprezentujących organizacje…

Czytaj artykuł

Quality Today – listopadowe wydanie

Nowoczesne usługi serwisowe zorientowane na klienta, innowacyjne realizacje mieszkaniowe na Śląsku, filozofia zarządzania jedną z największych instytucji finansowych w Polsce oraz nowości w branży FMCG.…

Czytaj artykuł

Za nami Kongres GEMBA KAIZEN

Za nami XIII Międzynarodowy Kongres GEMBA KAIZEN. Po raz kolejny zwolennicy filozofii ciągłego doskonalenia dzielili się swoją wiedzą i doświadczeniami w budowaniu kultury KAIZEN. Fundacja Qualitas…

Czytaj artykuł

Jakość drogą do sukcesu

Sukces przedsiębiorstwa na rynku zależy nie tylko od doskonałej znajomości potrzeb klientów, ale także dążenia do ich przewyższenia i oferowania produktów oraz usług najwyższej jakości.…